
"Desgraciadament, la millor manera de reconèixer l'estratègia en una campanya és mirant enrera una vegada la campanya ha finalitzat. Al final de la campanya, hauríem de preguntar-nos: Quina va ser l'estratègia?
Per exemple, l'estratègia de la primera campanya de Clinton va ser subvalorar la victòria de Bush pare a la Guerra del Golf i debatre sobre la recessió econòmica. Recordem aquesta estratègia per què va ser bona i per el seu curt missatge: "És l'economia estúpid". Quina va ser l'estratègia de Gore en el 2000? Va ser més difusa, el seu missatge era confús"
Roberto Izurieta
Si no voleu esperar-vos a després de les pròximes eleccions de març, recordeu les darreres campanyes electorals i penseu si sabeu reconèixer lestratègia de cada un dels candidats. I us fareu una idea de la importància de l'estratègia en una campanya electoral.
De fet, un cop hagi començat la campanya de les pròximes eleccions de març, a finals de febrer, també us podeu fer aquesta pregunta. Si no reconexeu l'estratègia d'un dels dos principals candidats, si la gent no té clar els dos o tres missatges que incorpora, aquest, tindrà menys opcions de guanyar les eleccions que l'altre candidat.
2 comentaris:
jo de moment en veig una de clara a cal PP i una que va donant voltes, la del PSOE..
amb el temps ho veurem!
Jo estic amb l'Albert. Fa temps que veiem la del PP i fa temps que dubtem de la del PSOE
Publica un comentari a l'entrada