dilluns, 23 de juny del 2008

Estratega, estrategues?




L'altre dia, vaig tenir el plaer d'anar a sopar amb Rafael Alberto Pérez, un dels estrategues en comunicació més destacats d'Europa. Mentres degustàvem una ampolla de cava, vam dedicar tot el sopar a parlar d'estratègia.
Jo li vaig explicar com enfocaria la meva memòria del màster, que sota el títol provisional d'"Estratega" intentarà analitzar la importància de l'estratègia en la campanya electoral. En Rafael Alberto Pérez, em va fer un suggeriment que a mida que passa el temps, més sentit li veig.
Per ell, quan parli de l'estratega és important que no em limiti a concebre el paper d'estratega a una persona, sinó que ampli el concepte a un conjunt.
L'estratega pot ser un equip, pot ser la unió vàries persones amb diferentes funcions però amb un objectiu comú. Si l'equip té les funcions delimitades i l'objectiu clar, pot esdevenir un sol actor, que actui amb una dinàmica pròpia.
L'estratègia no para mai de sorpendre'm

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Pau,

Si necessites un cop de mà per a la teva Tesina del Màster, compta amb mi.

Xavier Fähndrich
www.mintsmind.com
www.mintsmind.com/blog

pau ha dit...

Gràcies Xavier,
Segur que et demanaré un cop de mà.