divendres, 26 de setembre del 2008

L'economia en la campanya

Mc Cain té un problema. Un problema greu. L'economia l'hi ha innundat la campanya.
Fins ara, tot i no portar una campanya brillant, el candidat republicà anava complint els seus objectius. En aquestes eleccions, Mc Cain tenia una estratègia de microtergeting que li estava funcionant. Estava mobilitzant i decantant al seu favor els targets clau dels estats claus. A més, la campanya d'Obama tampoc està essent molt bona.
El temps corríen a favor del candidat republicà. Fins que ha arribat la crisi de Wall Street i l'economia s'ha convertit en el "tema" de la campanya.
Un tema que no desapareixerà en els 40 dies que falten per les eleccions.

I això preocupa a Mc Cain, per què això el lliga a George W. Bush. Fins ara havia aconseguit crear-se una imatge diferenciada de l'actual president, però la crisi econòmica fa que tot l'esforç per distanciar-s'en hagi estat en và. D'aquí el seu nerviosisme, d'aquí el seu neguit.

De totes maneres, com diria Michael Robinson "no esá todo pescado vendido" si no us ho creieu, mireu les enquestes que es van publicant, encara hi continua havent un empat tècnic -amb un cert avantatge per Obama- i el que és més important, en els estats claus -Ohio, Florida, etc.- Mc Cain continua anant al davant...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Pau, exacte... queda peix per vendre però cada cop menys!