dimecres, 15 de juliol del 2009

Les 4 regles d'un gran comunicador segons Roger Ailes


Roger Ailes, és un dels estrategues de comunicació més important dels Estats Units.
Aquest veterà consultor de comunicació republicà, està considerat una de les màximes autoritats en la matèrie i no hi ha campanya electoral nord-americana que no hi tingui un paper rellevant -sobretot en els debats i els spots- d'ençà que va treballar per la reelecció de Reagan.
Per Ailes, hi ha quatre regles que tot bon comunicador ha de tenir, només hi ha quatre coses que la gent amb qui et vols comunicar no et perdonarà:
.
.
.
- Estar preparat. Sempre que parlis, la teva audiència ha de tenir l'absoluta confiança en els teus coneixements sobre el tema del que estàs parlant. No vol dir que siguis un especialista en la metèrie, però sí que en saps més que ells.
- Fer sentir còmode als altres. Per aconseguir-ho primer t'has de sntir còmode tu mateix.
- Comprometre't. Estigues compromés amb la comunicació i amb el tema del que parles. L'has d'interioritzar i l'has de viure.
- Sigues interessant. Per aconseguir-ho has de tenir un estil i que la teva comunicació tingui substància, que digui quelcom que interessi.