diumenge, 10 de febrer del 2008

Figueres: gran cap de setmana polític!

Aquest cap de setmana, el del 9 i 10 de febrer del 2008, ha estat el cap de setmana de la consolidació del turísme polític que vam iniciar fa uns mesos a Andorra, per seguir les eleccions als comuns andorrans.

Enguany, em va tocar organitzar un cap de setmana atapeït de trobades per tal que el grup de joves politòlegs i comunicòlegs que vam iniciar les sortides, coneguéssim noves experiències de la política, la comunicació i el màrketing que s'està fent arreu del territori. En el meu cas Figueres.

Tot i jugar sobre segur, he de reconèixer que l'experiència ha superat totes les meves espectatives, ja que el nivell dels ponents ha estat brutal.

Els viatjants: Albert Medran, Vicent Martínez , Ferran Fernández, Laia Castro, Guillem Lopez, Carlos Gomez, i jo mateix, hem pogut comprovar que més enllà de Barcelona, hi ha política i comunicació. I de la bona.


Al llarg d'aquests dos díes ens hem reunit amb el reconegut dissenyador Àlex Gifreu , amb el gurú de les noves tecnologies, Dídac Lee, amb la cap de premsa del president Montilla, Gemma Ribas, amb l'exalcalde de Figueres, Joan Armangué, amb el flamant nou alcalde de Figueres, Santi Vila, amb el periodista i director de 59 segons, Francesc Cruanyes, amb el regidor de cultura de Figueres i gran bloguer Ciro Llueca, amb el candidat d'ERC per Girona les actuals eleccions i cap de l'oposició a Figueres, Francesc Canet i finalment, tal com diu en Donaire, l'excel·lent "spin doctor", Marc Teixidor.

Ha estat un gran cap de setmana. Jo he aprés molt de tots aquests il·lustres conciutadans. I des d'aquí, vull reiterar el meu agraïment a la seva predisposició i amabilitat. Déu n'hi dó, quin nivell tenim a Figueres! I després ens queixem!

5 comentaris:

Albert Medrán ha dit...

un gran cap de setmana! ens ho has posat dificil!

Anònim ha dit...

merci per la visita, pau & co!

pau ha dit...

Amic Albert,
Merci, ara et toca a tu.
Merci a tu, Ciro!

Laia ha dit...

gràcies, Pau!
jo també m'ho vaig passar genial. realment hi ha molt nivell a la vostra ciutat.
Una abraçada i "Visca Figueres"!

pau ha dit...

Visca!
Merci Laia