diumenge, 12 d’abril de 2009

La força del relat. Storytelling en estat pur

4 comentaris:

Albert Medrán ha dit...

Un gran anunci... i un gran relat. Uns tenen "el somni americà" i nosaltres, pel que es veu, tovallons de paper.

encara que com a habitant temporal de Madrid t'he de dir que el relat dels bars enganxa més aquí que a CAT...

Enric Oliva ha dit...

Desde el 12 Abril que ens tens secs de comentaris, en Santi desde el 7 Abril.
Us anyoro.
Enric Oliva

Narri ha dit...

Des de fa uns anys, tinc la sensació que Estrella Damm fa els anuncis que haurien de fer les admnistracions. Recordo la de fa un parell d'anys fent referència a Barcelona i pq l'Henry venia al FCB. N'haurien d'aprendre les administracions, no?

pau ha dit...

Enric,
Tens tota la raó. Espero rempendre el ritme.
Narri,
Sí, n'hauríen d'apendre les institucions. Però fer un bon relat és molt difícil. Cal trobar un relat que entronqui amb la història de la ciutat i que es recolzi en valors compartits i sòlids. Fixa't en l'anunci, es basa en valors positius i típicament "catalans": la paraula donada, seriositat, compromís. Un relat ha d'emocionar, sempre!