Estem aprofitant molt la nostra estada a Washington. A més de viure un esdeveniment únic políticament parlant, hem aprofitat per mantenir multitut de trobades i reunions amb personalitats de la política i la comunicació dels EEUU.
És impressionant la de personalitats per metre quadrat que hi ha a Washington durant unes eleccions presidencials. Espero poder explicar-ho més detalladament en un post quan arribi a Catalunya. De moment aqui em veieu amb en Dick Morris, en Guillem Lopez i la Marta Albes.
Aquí tots els anàlisis giren a l'entorn de l'utilització d'internet en la campanya d'Obama.
És la primera vegada que internet ha esdevingut part central d'una campanya i el resultat ha estat molt bó, sobretot pel que fa a la recaptació de fonts de finançament.
I estic completament d'acord. Però a part d'internet, caldria analitzar la fascinació que ha provocat Barack Obama en els mitjans de comunicació tradicionals. Els ha seduït i s'han rendit als seus peus totalment. Això ha multiplicat l'impacte del seu missatge.
Els mitjans tradicionals i els periodistes que hi treballen també han cregut que ells "We Can".
2 comentaris:
Pau.
Un cop acabat tot el proces electoral a U.S.m'agradaria resumir ho amb una expresió:
Els ulls plorosos de Jesse Jackson.
Enric O.
Sí Enric és una de les imatges de la victòria d'Obama. Tot el ritual de la victòria i l'escenografia va ser molt bona, alnivell de la seva campanya
Publica un comentari a l'entrada