dijous, 20 de desembre del 2007

Reconeixem l'estratègia?




"Desgraciadament, la millor manera de reconèixer l'estratègia en una campanya és mirant enrera una vegada la campanya ha finalitzat. Al final de la campanya, hauríem de preguntar-nos: Quina va ser l'estratègia?
Per exemple, l'estratègia de la primera campanya de Clinton va ser subvalorar la victòria de Bush pare a la Guerra del Golf i debatre sobre la recessió econòmica. Recordem aquesta estratègia per què va ser bona i per el seu curt missatge: "És l'economia estúpid". Quina va ser l'estratègia de Gore en el 2000? Va ser més difusa, el seu missatge era confús"

Roberto Izurieta

Si no voleu esperar-vos a després de les pròximes eleccions de març, recordeu les darreres campanyes electorals i penseu si sabeu reconèixer lestratègia de cada un dels candidats. I us fareu una idea de la importància de l'estratègia en una campanya electoral.

De fet, un cop hagi començat la campanya de les pròximes eleccions de març, a finals de febrer, també us podeu fer aquesta pregunta. Si no reconexeu l'estratègia d'un dels dos principals candidats, si la gent no té clar els dos o tres missatges que incorpora, aquest, tindrà menys opcions de guanyar les eleccions que l'altre candidat.

2 comentaris:

Albert Medrán ha dit...

jo de moment en veig una de clara a cal PP i una que va donant voltes, la del PSOE..

amb el temps ho veurem!

Anònim ha dit...

Jo estic amb l'Albert. Fa temps que veiem la del PP i fa temps que dubtem de la del PSOE