Ha començat la campanya negativa de John Mc Cain, ha arribat l'hora de Karl Rove.
Encara que ens sembli estrany, aquests anuncis influeixen a l'opinió pública nordamericana.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Apunts i reflexions sobre comunicació política
4 comentaris:
Observar que votarà la comunitat hispana (recordem, molt religiosa i catòlica), comunitat que ja és la “minoria” més gran dels EUA, pot ser un referent (salvant les diferències) del que podria passar a l’Estat Espanyol si es modifica la llei electoral.
Les esquerres van estar molts anys lluitant per el sufragi femení, com sempre els americans van ser els primers en implantar-lo, i ah! Sorpresa, la primera dona escollida a les urnes va ser Jeannette Rankin, republicana de Montana, es la primera dona electa al Congres.(gran part del vot femení es va decantar per opcions de dretes, a l'estat Espanyol va passar el mateix, i les esquerres van perdre el poder).
La campanya dels republicans està essent excessivament negativa. Si bé és evident que com tu dius, això penetra, també caldrà estudiar què passa quan amb tant missatges negatius, la campanya no es propositiva i l'elector ja no para atenció. Compte als efectes d'això en l'economia de l'atenció. Compte.
Marc,
La decantació del vot inmigrant és molt complexe. En el cas de la decantació del vot de la comunitat llatina dels EEUU en aquestes eleccions, és una de les dades que més m'interessen.
Albert,
Una campanya presidencial republicana, sempre és negativa.
L'economia, a veure si tindrà raó. A qui has pagat per organitzar aquest sidral
Jo i Greenspan som gran amics... així que no ha estat dificil convèncer a Bernanke!
Publica un comentari a l'entrada